MANAŽER A AUDITOR SYSTÉMŮ ŘÍZENÍ DLE ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001

Kurz je určen pro pracovníky podniků či poradců a auditorů, kteří zavádí nebo mají zaveden systém managementu kvality (QMS), environmentálního managementu (EMS) a systém bezpečnosti práce (SM BOZP). Tento intenzivní kurz Vám bude nápomocen při získání teoretických znalostí a praktických příkladů z naplňování požadavků QMS dle normy ČSN EN ISO 9001:2016, EMS dle normy ČSN EN ISO 14001:2016 a SM BOZP dle nové normy ČSN ISO 45001:2018 a odhalí jejich vhodnou a vzájemnou integraci.

Samostatný blok „Interní auditor systémů řízení" Vám poskytne jak teoretické znalosti z plánování, přípravy, provedení a zdokumentování auditu systémů řízení tak praktické příklady z řešení různých událostí, které se mohou během auditu systémů řízení vyskytnout.

Tento intenzivní kurz je vhodný pro zaměstnance podniků různých průmyslových odvětví, na kurzu budou prezentovány různé druhy povinných záznamů a dokumentů systému, včetně odkazů na možnou integraci s dalšími systémy řízení.

Jednotlivé přednášky jsou řazeny v logickém uspořádání, tak jak činnosti v oblasti systémů řízení v podnicích obvykle probíhají. Součástí kurzu jsou i praktická cvičení, kdy účastníci budou vtaženi do procesu tvorby či zlepšování integrovaného systému řízení (ISŘ) a do procesu plánování a přípravy auditu systému řízení, hodnocení zjištění z auditů a hodnocení neshod.

Přednášet budou zkušení poradci, auditoři a lektoři z pořádajících organizací.

Kurz
8 954 Kč s DPH
0 uskutečněné termíny z 1

Specifikace

Obsah

Orientační členění přednášek:

5. listopadu 2019 (úterý)

09,30 Příjezd, prezence

10,00 Zahájení kurzu, představení, organizační záležitosti

Úvod do systémů řízení, návaznosti, normy – ANEX, analýza

Kontext organizace, Systém environmentálního managementu, Systém managementu kvality – procesy, Systém managementu BOZP; Vedení – leadership, Závazek, Politika, Role – odpovědnosti a pravomoci, Zaměření na zákazníka; Plánování – Opatření pro řešení rizik a příležitostí, environmentální aspekty, rizika Bezpečnosti práce, závazné povinnosti, cíle a opatření pro jejich dosažení, plánování změn

Podpora: Zdroje – lidé, infrastruktura, prostředí, zdroje pro monitorování a měření, Kompetence, Povědomí, Komunikace, Dokumentované informace a jejich řízení

17,30 Ukončení, ubytování

19,00 Večerní posezení s degustací místních vín, (sklípek/vinotéka) a drobným občerstvením

6. listopadu 2019 (středa)

09,00 Provoz: Plánování a řízení provozu, Požadavky na produkty a služby, Návrh a vývoj, Řízení externích procesů, Výroba a poskytování služeb, Uvolňování produktů a služeb, Řízení neshodných výstupů, Havarijní připravenost a reakce

Hodnocení výkonnosti: Monitorování a měření, Hodnocení souladu, Spokojenost zákazníka, Analýzy a hodnocení, Interní audit, Přezkoumání systému,

Zlepšování: Neshoda a nápravné opatření, Neustálé zlepšování

17,30 Ukončení

7. listopadu 2019 (čtvrtek)

08,30 Zásady provádění interních auditů (plánování, příprava, provádění a vyhodnocování interního auditu ISŘ

Požadavky na auditora a záznamy z auditu

Zjištění z auditu a jejich hodnocení – průběh auditu

Zkušenosti z provádění interních i certifikačních auditů

Test interního auditora

16,00 Ukončení a vyhodnocení kurzu, odjezd

V navrženém časovém harmonogramu přednášek je vždy počítáno s přestávkou na oběd (cca 12,00 -13,00) a s krátkými přestávkami na oddech.

Organizační informace

Před začátkem našeho intenzivního kurzu nám v případě zájmu zašlete dotazy, které budou předány jednotlivým přednášejícím, aby se v případě specifických dotazů mohli připravit.

Počet míst uchazečů našeho intenzivního kurzu je omezen na max. 16 osob. Proto neotálejte s přihlášením do kurzu. Po naplnění kurzu, v případě zájmu bude vypsán další termín v nejbližším možném termínu.

Účastníci kurzu po úspěšném složení zkoušek auditora obdrží „Certifikát auditora ISŘ" a dále „Osvědčení Manažer ISŘ" s potvrzením o rozsahu a náplni kurzu.

Cena intenzivního kurzu zahrnuje účast na intenzivním kurzu, manuály, v elektronické podobě vzory záznamů a dokumentů v oblasti ISŘ,které budou účastníkům kurzu předány na konci kurzu, obědy,občerstvení během přednášek a dále večerní posezení ve sklípku (vinotéce) s degustací a drobným občerstvením. Cena nezahrnuje ubytování (to si zajišťuje a hradí každý sám).

cena

7 400,00 Kč

+ DPH (v současnosti 21 %)

1 554,00 Kč

Celková cena s DPH

8 954,00 Kč

Kurz organizujeme v salónku Pensionu Austis, Václavské nám. 5, Znojmo (www.pensionaustis.cz). Situační plánek, popř. popis cesty Vám zašleme po Vašem závazném přihlášení na kurz. Případně si ho lze stáhnout přímo na www stránkách hotelu. Pro účastníky intenzivního kurzu není zajištěno ubytování. Ubytování si musí každý účastník zajistit sám, např. přímo v Pensionu Austis (tel: +420 602 404 317, pensionaustis@seznam.cz), kde máme pro naše účastníky dohodnutou cenu 790,- Kč za jednolůžkový pokoj nebo 1.190,- Kč za dvoulůžkový pokoj, v obou případech je cena vč. snídaně, parkování a DPH nebo v jiném ubytovacím zařízení ve Znojmě. V případě zájmu Vám po zaslání závazné přihlášky na kurz zašleme kontakty na jiné ubytování v blízkosti místa konání kurzu.

Na seminář je možné se přihlásit pomocí elektronického formuláře uvedeného níže. Před objednávkou je nutné se nejdříve zaregistrovat / přihlásit do systému (na horní liště vpravo).

Po přihlášení na kurz vám bude automaticky v elektronické podobě vystavena faktura. Fakturu následně najdete ve svém účtu na našich webových stránkách. Platbu provádějte tak, aby bylo kursovné nejpozději 1.11.2019 na našem účtu.

Garantem kurzu je Lenka Čtvrtníková (tel: +420 606 795 155, e-mail: ctvrtnikova@ekobest.cz) – veškeré dotazy Vám ráda zodpoví.

Na Vaši účast se těší za organizátory intenzivního kurzu Zdeňka Hybšová a Lenka Čtvrtníková.

Termíny

Nejprve se prosím přihlašte nebo zaregistrujte, děkujeme.
Zobrazených 1-1 z celkově 1 záznamů.
Datum konání Město Místo konání Volná místa  
05. - 07.11.2019 09:30-17:30
za 1 měsíc
ZnojmoPensionu Austis, Václavské nám. 5, Znojmo8

Reference

Skanska
České dráhy
Strabag
Prima Strakonice
MetroStav

Nenašli jste konkrétní typ školení, službu nebo řešení určitého problému? Neváhejte nás kontaktovat pomocí poptávkového formuláře a připravíme Vám nabídku dle Vašich požadavků… „VZÁJEMNÁ SPOLUPRÁCE NÁS POSUNUJE DOPŘEDU“

Kontakt

EQ Servis s.r.o.
společnost s ručením omezeným

Na Kopečku 500/3,
669 02 Znojmo

27666140
DIČ
CZ27666140
Číslo účtu:
2000347230/2010 (Fio banka)


ISO 9001 ISO 14001
LEGISLATIVA OHSAS 18001
KOORDINÁTOR BOZP EIA ŠKOLENÍ
PODNIKOVÁ EKOLOGIE QMS
AUDITY EMS BOZP
Mgr. Zdeňka Achrerová Hybšová
jednatelka, odborný poradce
00420 / 777 169 166
hybsova@eqservis.cz
Ing. Ondřej Lazárek
odborný poradce
00420 / 774 423 766
lazarek@eqservis.cz
Ing. Ivar Achrer
auditor a koordinátor BOZP
00420 / 776 046 469
achrer@eqservis.cz
Alena Šálková
asistentka